Tänk! freda!

Vaknade just och sitter ensam i min systers lägenhet….
Det känns ganska tomt när hon for på jobb …
Vet inte hur länge jag skall stanna kvar här men kommer väl till Karis på dagen runt 5 kanske….
Ida skall jag väl inte göra något…
Sitta här å slöa igen xD men gårdagen var helt super!
Vi spelade en hel del Crash Bash (som e ett tv spel)
Och så var vi på bio på ”The Spiderwick Chronicles” Den var braa! (rekommenderar) =)
Det som också var ganska roligt att vi var nästan ensamma i biosalen,
Ja det var jag, min syster och en kille som jag tror satt längst bak ,vi satt någonstans i mitten…
Det var ganska rolit =)
Sedan har vi med min syster suttit och pratar , bara pratat ( okej vi låg i våra sängar)
Men ändå, i säkert 2 h 😀 det var kul….( till typ halv 2 på natten) Sedan sov vi =D
Men nu skall ja väl äta morgonmål så ….

Lämna en kommentar