Skoj o´hoj!

Det var en ganska kul skoj ohoj gång denna gång det var i början bara 3st barn!
Kan ni fatta 3! sen kom en till och de blev 4…så hela skojohoj var det 4 st barn!
Men jösses så vi höll på….
Iaf kom vi fram till att vi använde mycket mer energi till de 4 vi hade än till de 10-20 barn vi brukar men det var kul….
Förutom att Jappe stöka ner så xD och Johannes glömde sina repliker ( nästan alla) xD
Men ingen fara me det =)
De gick bra ändå….
Men sen måste man cykla hem till sitt tråkiga liv och värkligheten….
Nejj fyy….
Vi ska ha 2 prov till denna vecka , jag ska laga 3 projekt färdiga + att ja ska framföra ett bokföredrag på engelska.
Sedan har vi ännu säker nästa vecka å så närmare 10 prov till och så .
Att de är jobbigt….!!!
Därför vill jag gå lite med människor och bara slappa och glömma alla bekymmer ett tag iaf…. =P

just så…

Fusk, fräkt, orka bry sig?

Jag ”järmar” om hu svårt ja har de, för ja har de svårt no doubt about it, men ingen bryr sig så väffö skall jag??
Ja kan it va lessen mer fö nu e ja arg…
Ja vet det it om detta är något för mig mer…..
Nejj….
Duger it de så orka!!!
Jag försvinner….