Gäsp!

Tisda….Hör på ”One way, Jesus!” (fastnade från igår) Gårdagen var trevlig….
Var på skojohoj som vanligt och efteråt gick nästan hela gänget på kebab/Pizza till Catello!
( de va Jag, Amelie, Jappe, Becca, Benja och Johannnes…)
I allafall blev man mätt och hade roligt ….
Satt å skratta åt Johannes lite för småsaker =D men det var skojj….
Sedan for man hem och satt uppe till 3…så denne natt sov jag bara 4 timmar….
För ja steg upp 7 =D
Nåjaa….
Helt bra gick de….
Får vål sitta nästan lika länge uppe ida =S har så mycket men sen e de över!!! wee….
Var till och med så trött att höll på och somna på Cellen som jag går på varje tisda….
Oj tänkt man ….
Så trött gissa man inte att man var….
men Nu ska ja laga på ett ur tråkigt projekt och lyssna på världens bästa musik
( kanske lite på Claus Möller om ja hinner ) =)


”One way, Jesus, You´re the only one that i could live for…”

(P.s. ritade min allra, allra, allra första Manga bild idag så blev ganska glad för det är lättare för mig att rita en sådan bild än en vanligt människa bild x) )

(Detta har JAG har ritat =D)