Hemma igen!

Nu har ja kommit hem från klassresan…
Den var lite från och till…
Satt oftast ensam på mitt rum och läste eller pratade med Gud…
Det är så underbart att fast man är ensam är man ändå inte riktigt det för gud finns ju alltid vid en sida =)
Idag skall jag väl till kick, e lite närvös, vet inte värför men är det bara.
Har alltid en sådan känsla när jag är med mina klasskompisar att när som helst kommer jag att säga någo tokig eller göra någo tokit så de slutar att vara med mig….
Ja det har ju faktiskt hänt en gång redan eller jo…
Det är svårt men snart är högstadiet slut och man börjar ”grow up”
Vi var också en sväng till Sello och se omkring ….
Det var inte länge vi var där och nu vill man och Shoppa ordentligt…
Shoppa sommarkläder och kläder till avslutningen =D Härligt.
Klassresan gjorde mig (märkte jag) väldigt människoskygg,
vilja ha uppmärksamhet mer och att jag blir lätt nu iriterad på folk….

Sommaren är här och snart e de sommarlov =D ”VÄNTAR”
men nu skall ja väl börja gå tror ja till Kick alltså… =)