Sunday

Dagarna ha kommi och gått och egentligen har det inte hänt så mycket som är värt att nämna. Har smakat på två nyheter i glassvärlden och det är ”Magnum Infinity Chocolate & Caramel” En väldigt god glass, mycket bättre än den andra som är bara choklad inte lika söt men eftersmaken av den hela var lite små underlig, annars bra.

Den andra glassen var ” Cornetto Enigma – chokladglass med kolasås & chokladbitar” Väldigt, väldigt god och också den godare än den andra Cornetto glassen jag åt. =] Så det var dagens glassar…


Annars så var Fredagen ändå väldigt intressant och kul! Ett team från Norge – Bergen var på besök i Betel och vi fick lära känna helt underbara människor och ha en dag tillsammans med skratt, mat och mycket Lovsång och Bön. Helt underbart. Idag har man varit på möte och träffat sin underbara Betelfamilj ❤ Och sedan kommit hem för att börja laga… jaa kan ni gissa vad det blir här??

Så ser det ut när man börjar.

Och såhär ser det ut innan det skall in i ugnen.

Och sen ännu en bild när den kommit ut.

Om ni inte ännu gissat vad det är så måste jag väl säga det då. Jo Lasagne! 🙂 En av mina favorit maträtter och hur lätt som helst att tillaga bara man har alla ingredienser. Så nu skall jag njuta av min lasagne se på lite america´s next top model och ta det lite lugnt. Senare skall jag läsa lite på prov. Så ni skall ha en bra Söndag eftermiddag // Sofia